، بر پايۀ اهداف »برنامۀ درسـي فارسـي«، حمل اثاثیه منزل در اصفهان سـازماندهي و تأليف شـده اسـت. بر اين اساس كتاب از هشت فصل با عنوان هاي ادبيات تعليمـي، ادبیـات سـفر و زندگـی، ادبيات غنايـي، ادبيات پايـداري، ادبيات انقالب اسلامي، ادبيات حماسـي، ادبيات داسـتاني و ادبيات جهان، تشـكيل شده است. ّ براي اجراي بهتر کتـاب، رويکـرد فع ّـال دانشآموزان ّع و روشهاي همياري و گفتوگو توصيه ميشـود. حضور فع شـيوههاي آموزشـي متنـو در فراينـد ياددهـي ـ يادگيـري، کالس را سـرزنده، بانشـاط و آمـوزش را پوياتر لحـن، تک ُ يـه، آهنـگ و ديگر آموزش، توجــه همکاران ارجمنــد را به نکات زيـر، جلب ميکنيم: رويک ّ ـرد خـاص برنامـۀ فارسـي آمـوزي، رويکـرد مهارتـي اسـت؛ يعنـي بر آمـوزش و تقويت ا ين برنامه و اثربخشي فراينــد ي پيشـين، آگاهي داشـته باشـند. 7 ّاحـي و به کارگيري ّتبنياد و مشـارکتي اسـت؛ بنابراين، طر ّالي رويکـرد آموزشـي مهارتهـاي زبانـي و فـرا زبانـي و ادبـي تأکيد دارد و ادامـۀ منطقي کتابهاي فارسـي دورۀ ابتدايي ّ ّ ل متوسـطه اسـت؛ بـه هميـن روي، الزم اسـت همـکاران گرامـي از سـاختار و محتـواي و دورۀ او فارسی 2 کتابها خرده مهارت ّ ها به طور مناسـب، مـورد توجه قرار گيرد. ّت دارد؛ كالبد شـكافي عملي متون ّي ّ بـا توجـه بـه رويكرد مهارتي، آن چه در بخش بررسـي متن اهم اسـت؛ يعنـي فرصتـي خواهيـم داشـت تا متن ها را پس از خوانش، در سـه قلمرو بررسـي كنيـم. ميسـازد و بـه يادگيري، ژرفاي بيشـتري ميبخشد. در بخش مهارتهاي خوانداري، بايسـته اسـت ويژگيهاي گفتاري و آوايي زبان فارسـي، همچون اين كار، سـطح درك و فهـم مـا را نسـبت بـه محتـواي اثر، فراتـر خواهد برد. يكـي از آسـانترين و كاربرديترين شـيوههاي بررسـي، كالبد شـكافي حمل اثاثیه منزل در اصفهان و تحليل هر اثر، اين اسـت كه متن در سـه قلمرو بررسـي شـود: زباني، ادبي و فكري. .1 قلمرو زباني اين
:: برچسبها:
حمل اثاثیه منزل در اصفهان ,
اسباب کشی ,
بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0